dinsdag 26 juli 2011

Nose job :-(


Hier lig ik dan....tokkelend op de ziekenhuis pc.
Vanmorgen om 11u op de afspraak voor een operatie aan mijn neus (die scheef was komen te staan door een minder aangename gebeurtenis). Nuchter op de afspraak, bij aankomst in de mooie kamer hoor ik dat de operatie voor 16u gepland staat. Dus nog tijd zat om met m'n schatje nog een dutje te doen. Lekker luilakken in afwachting van de operatie. Pas wanneer ik mijn mooi kleedje moet aandoen besef ik dat het niet lang meer gaat duren,en dan krijg ik toch wat zenuwen.

Een voorbereidende spuit in m'n bil gaat me 'goedkoop' zat maken volgens de verpleegster. En inderdaad want het volgende dat ik weet is wakker worden op de kamer. Pas nadien komen enkele flitsen terug van voor de operatie, ik weet zelfs niet meer dat ik m'n schatje verwittigt had zoals we hadden afgesproken.

Nu lig ik op de kamer met een neus die enorm gespannen en verstopt aanvoeld, een vervelend gevoel. Van het bezoek van ons Iedje kan ik niet veel meer vertellen, toen was alles nog vrij wazig en suf. Wat later is mijne schat hier om me geweldig in de watten te leggen. I love my baby! Nu moet ze gaan werken en ik lig hier dan maar wat op de pc te kijken...wat tijd om een berichtje op mijn blog kan er dan wel af.

Morgen hopelijk al wa beter en terug naar huis :-)
Slaapwel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten